Unplugged

niedziela, grudnia 06, 2015

Wysokie wartości ISO to zmora każdego fotografa. Jak zrobić dobre zdjęcie w ciemności nie psując efektu lampą? Oto jest pytanie. Zostałam ostatnio postawiona w sytuacji w której nie miałam ani jasnego obiektywu ani lampy która nie zepsuje efektu. Zawsze uważałam, że świece to wdzięczne modelki tylko trzeba się umieć z nimi odpowiednio obejść, więc gdy zostałam poproszona o robienie zdjęć na scenie w akustycznym klimacie zgodziłam się podjąć to wyzwanie. Na początku przeraziła mnie totalna ciemność ale nie poddałam się starając ująć to światło które mam do dyspozycji. Czy wyszło? Oceńcie sami.  zdjęcia są robione standardowym obiektywem 18-55 mm F3.5-5.5 gdzie w większości starałam się pracować na tej niższej wartości. ISO ok 2000 - 3200 czyli bardzo wysokie i przyzna to każdy który pracuje na Nikonie. Jednak udało się uniknąć efektu ziarna na fotce więc nie jest najgorzej, a co najważniejsze chyba udało mi się chodź trochę oddać klimat panujący na scenie tamtego wieczoru.








You Might Also Like

2 komentarze

  1. Świetne zdjęcia ! :)
    Też trochę się "bawię" fotografią,ale mam Samsunga wb100 i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu ktoś rozwiązał mój problem! Chciałabym Cię zaprosić do mnie na konkurs :)

    http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Free Lines Arrow