Leśny klimat (nie)zimy

sobota, lutego 06, 2016

Oto efekt kolejnej spontanicznej sesji z Martą i Zuzą. Leśna sceneria okolic Częstochowy stała się inspiracją do zrobienia kilku ciekawych fotek plenerowych. Sprzyjająca pogoda niezwykle ułatwiła pracę z obiektywem który nie zbyt chętnie łapie światło. Ostatnio także nauczyłam się pracy w warunkach które wymagają dłuższych naświetleń oczywiście większość z próbnych zdjęć była nie udana lecz jeśli mogę cokolwiek doradzić w tej kwestii to:
UWIERZ MI NA PRAWDĘ KAŻDY POTRZEBUJE STATYWU
Też na początku myślałam, że uda mi się bez niego obejść lecz niestety żyłam w błędnym przekonaniu. Jasne szkło to dobry wybór i ułatwia pracę lecz jasne szkło + statyw = idealny wybór. 
Co więcej na temat tych zdjęć ? Moim zdaniem wyszły całkiem okay. Moje modelki są zadowolone (a przynajmniej mówią mi tak żeby nie było mi smutno :P ) ja wiem, że wiele pracy jeszcze mnie czeka lecz zaczynam doceniać standardowe szkło. Zapewne wiele osób mi powie, że nie ma plusów przesłony o wartości 5.5, lecz zapewniam Cię, że jest ich trochę choćby to, że czym wyższa wartość przesłony tym łatwiej wyostrzyć zdjęcie. Mam nadzieję, że te zdjęcia są dość przyjemne w odbiorze i nie spotkają się z fają hejtu, bo najważniejsze to robić to co się lubi. 
NIE ZNIECHĘCAJ SIĘ TYM, ŻE TWOJE ZDJĘCIA NIE SĄ IDEALNE 














You Might Also Like

1 komentarze

Free Lines Arrow