W poszukiwaniu śniegu

niedziela, lutego 28, 2016

W poszukiwani śniegu trafiłam do zimowej stolicy Polski. Niestety znalazłam go dopiero w mglistej krainie na szczycie Kasprowego Wierchu. Zazwyczaj zmagam się z problemem braku światła i brakiem jasnego szkła. Wpadłam ze skrajności w skrajność gdyż, wyjeżdżają na szczyt gdzie wszystko było białe nie potrafiłam sobie poradzić z ilością bieli wpadającej w obiektyw. Po raz pierwszy od dawna tak drastycznie skracałam długość naświetlania i schodziłam do minimalnych wartości ISO(czasami będąc w górach używam tulipana lecz tym razem nie miałam go ze sobą) Efekt widać na zdjęciach poniżej. Jako miłośnik gór o każdej porze roku miałam ogromne pole manewru. W momencie wjazdu na szczyt czułam się lekko zawiedziona wszechobecną mgłą i sypiącym śniegiem, lecz postanowiłam zrobić z tego atut budujący swoisty klimat. Wagoniki pojawiające się z nicości i znikające w oddali okazały się efektowne i jak dla mnie dość ciekawe. 
Efekt oceńcie sami :) 







You Might Also Like

16 komentarze

  1. Bardzo podobają mi się te kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!
    Sama bardzo lubie je robic, mogłabym to robic cały czas! ^^
    Pozdrawiam.
    Obserwuje!
    ughxrebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne zdjęcia, takie prof. Super blog, super post, i piękny design, podob mi sie twój styl pisania :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) i bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obraziłam się na panią zimę, bo chciałam tak bardzo nauczyć się jazdy na snowboardzie, a tu taki klops.
    Też uwielbiam zimę i jej piękne oblodzone krajobrazy, to coś magicznego.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi w tym roku udało się pojeździć na nartach i desce :)

      Usuń
  6. Prześliczne zdjęcia! Ehh.. szkoda ze u mnie było dużo śniegu ale tylko przez kilka dni

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia kochana <3 super widoczek gór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nie było śniegu i bardzo mi smutno :(
    bardzo ładne zdjecia

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham góry <3 ciekawe zdjęcia.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, uwielbiam góry! Najpiękniejszy okaz przyrody! <3
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  11. Cos pięknego, bardzo żałuje ze w tym roku nie mogłam tez wybrać się w gory.
    Pozdrawiam, nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Free Lines Arrow